Elfelejtettem az adataim?

KOSÁR: 0 TERMÉKEK  

Vásárlási feltételek

Üzletszabályzat

Brigadir d.o.o., Zgornja Hajdina 135 C, 2288 Hajdina online bolt feltételei azokra a termékekre vonatkoznak, melyeket a Brigadir d.o.o., Zgornja Hajdina 135 C, 2288 Hajdina cég forgalmaz (a folytatásban forgalmazó). Az online bolt és az üzletelés alap feltételei a Fogyasztó védelem és a e-üzletelés kódexje alapján van összeállítva. Az online bolt információs rendszer, mely a termékek bemutatására és eladására szolgál. Vezeti Brigadir d.o.o., Zgornja Hajdina 135 C, 2288 Hajdina. A megrendelés leadásával a megrendelő beleegyezik Brigadir d.o.o., Zgornja Hajdina 135 C, 2288 Hajdina üzletszabályzat feltételeivel.

Az árak a online boltban

Minden ár HUF/EUR-ban van. Az árak az ÁFA-t tartalmazzák. Az ár változtatási jogát fent tarjuk, kivéve, ha nincs másképp feltüntetve. Az az ár érvényes, melyet a vásárló a rendeléskor megerősít. A honlapon feltüntetett árak nem tartalmazzák a postaköltséget.

Az akciós termékek érvényeségéről

Az akciók idő tartalma az akciók mellett van feltüntetve.

A kézbesítés időtartama

A legtöbb termékre a megrendelés időpontjától számítva kb. 14 nap a kézbesítés. Amennyiben ez az idő több, e-mailen keresztül tájékoztatjuk a megrendelőt. A forgalmazó fent tartja a jogot, hogy meghatározott vagy határozatlan időre korlátozza vagy teljesen megszüntesse az egyes termékek vagy az összes termékek eladását, vagy teljesen megszüntesse az online bolt honlapjának elérhetését, vagy másképp korlátozza vagy megszüntesse az online bolt üzemeltetését.

Fizetés és az áru átvétele

A megrendelt árut postán, utánvétes csomagban küldjük. A honlapon feltüntetett árak nem tartalmazzák a postai költséget. Magyarország postaköltsége: HUF 1.320,00 csomagonként. Átutalással is lehet fizetni. A szállítás előtt értesítjük a pontos összegről, és amint megérkezik az összeg a számlánkra, küldjük az árut. Amennyiben a megrendelt árukat több csomagban szállítjuk, a postaköltséget fedezzük. A szállítás kockázatát az eladó vállalja. Amennyiben az áru sérült, vagy hiányos, azt 8 napon belül jelezniük kell címünkre.

Postaköltség

A honlapon feltüntetett árak nem tartalmazzák a postaköltséget.

Postaköltség : HUF 1.320,00 csomagonként.

Áruvisszavásárlási feltételek (a szerződés bontása)

Garantáljuk a megrendelt, de nem használt visszaküldött áru visszavételét az átvétel napjától számított 15 napon belül. Kérhet cserét vagy pénz visszatérítést. Az áru értékét visszatérítjük Önnek az áru beérkezését követő 15 napon belül vagy a megbeszéltek alapján másik terméket küldünk. Minden csomaghoz mellékelünk egy termékcsere űrlapot, termék kicserélési vagy vételár visszafizetési űrlap, melyet kitöltve a számlával együtt mellékelni kell a visszaküldött áruhoz. A visszaküldött áru postaköltségeit a vásárlót terheli, amennyiben árucsere történik, a csereáru postaköltségeit az eladó állja. Az árut mint normál csomag küldjék vissza.

Rendelési hibák

Amennyiben a vásárló megállapítja, hogy rendeléskor hibás adatot adott meg, minél előbb jelentse azt az eladónak. A vásárlónak jogában áll minden indoklás nélkül az áru átvételtől számítva 15 napon belül levélben értesíteni az eladót, hogy bontja a szerződést, és utána 15 napon belül köteles sértetlenül a nem használt árut visszaküldeni. Az áru értékét visszatérítjük Önnek az áru beérkezését követő 15 napon belül. A vásárlót terheli a visszaküldés költsége. A kommunikációs nyelv a magyar. A rendeléssel a megrendelő/vásárló elfogadja a feltételeket, és kijelenti, hogy tisztában van a távrendelés szabályaival. A számlát az eladó archiválja. A helyesírási hibákért nem vállalunk felelősséget.

Reklamálás

Az eladó tiszteletben tartja a fogyasztóvédelem által kiadott szabályzatot. Az eladó köteles kijelölni a reklamációkért felelős embert, mellyel a vásárló felveheti a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen keresztül. A reklamációkról tartalmazó információt a honlapnak tartalmaznia kell, melynek megbízhatónak és egyszerűnek kell lennie. A reklamációkat a megadott e-mail címre, , kell elküldeni, és az eladó 5 napon belül köteles a vásárlónak jelezni, hogy a reklamációt megkapta, és továbbá köteles tájékoztatni az ügy kimeneteléről.

Biztonság

Az eladó nem vállal semmilyen felelősséget az iránt, ha esetleg az oldal látogatása miatt valamilyen vírus, vagy más károk keletkeznek a számítógépén. A vásárló maga felelős a saját rendszerérét, és maga is vállalja annak karbantartását és javítását.

Személyes adatok védelme

Vásárlóink személyes adatait, Brigadir d.o.o., Zgornja Hajdina 135 C, 2288 Hajdina online bolt adatbázisában tároljuk. Az adatokat kizárólag az online bolt részére gyűjtjük és dolgozzuk fel a cég gazdasági feladatának teljesítéséhez, akció- és reklámkampányok szervezéséhez, betartva a személyes adatok védelméről és kezeléséről szóló jogszabályok előírásait. A honlap használók adatai semmilyen körülmények között sem lesznek kiadva 3. személy számára és minden esetben a vonatkozó és mindenkor hatályos, a személyes adatok védelmére vonatkozó jogszabályoknak megfelelően kezeli őket.

Termékeink, és a hozzá tartozó információk

Áruházunk hatalmas és szerteágazó termékpalettát kínál vásárlói számára, egyre több területet lefedő, folyamatosan bővülő termékkínálattal. A honlapon szereplő termékek frissítését kollégáink nap mint nap folyamatosan végzik, párhuzamosan az új termékek / termékcsoportok feltöltésével. Azonban a rendkívül időigényes feladat végrehajtása közben sajnos gyakorta szerepelnek az oldalon készlethiány vagy kifutott termék nélküli jelzéssel valójában már nem elérhető termékek is. Az oldalon szereplő képek és szöveges információk tartalmazhatnak elírásokat, pontatlan vagy hibás adatokat, melyekért sajnos felelősséget vállalni nem áll módunkban. A képek nem minden esetben azonosak teljes mértékben a termékkel. Ha az ár olyan gyorsan változik, hogy az eladó nem tudja időben megváltoztatni, akkor értesíti az eladót és biztosítja a visszamondást vagy más termék rendelését. Esetleges konfliktusokat az eladó és a vásárló egymásközt próbálja megoldani. Ha az ügy bíróság elé kerül, a kirendelt bíróság a a cég székhelyé.

Termék kicserélése

A vásárló fenntartja a jogot, hogy a csomag átvételétől számított 14 napon belül a céget írásban értesítheti, hogy a megvásárolt termék nem felel meg neki, és hogy ki akarja cserélni más termékért, éspedig e-mailben (), vagy kitölti a mellékelt termék kicserélési űrlapot és elküldi a cég székhelyére. A vásárló kötelező saját költségére visszaküldeni a terméket az írásos értesítéstől számított 30 napon belül. A termékeknek használatlanoknak és rongálatlanoknak kell lenniük. Mellékelni kell a számla másolatát is. A termék visszaküldésének a költségeit a vásárló fedezi. A termék újbóli kiszállításának a költségeit az elárusító fedezi. A termék kicserélése nem lehetséges azokban az esetekben, amikor a termék a vásárló pontos utasításai alapján volt gyártva, amikor a vásárló különleges igényeihez volt hozzászabva, és amikor sajátos tulajdonságai miatt nem alkalmas visszaküldésre. A visszaküldés nem lehetséges azok a felszerelések és cipők esetében, amelyektől el volt távolítva a gyári csomagolás. Amennyiben az elárusító az alkalmatlan termék átvételétől számított 15 napon belül nem tudja visszaszállítani az új terméket, kötelező teljesében kifizetni a vételárat.

Fizetés és az áru átvétele

A megrendelt árut postán, utánvétes csomagban küldjük. A honlapon feltüntetett árak nem tartalmazzák a postai költséget. Magyarország postaköltsége: HUF 1.320,00 csomagonként. Átutalással is lehet fizetni. A szállítás előtt értesítjük a pontos összegről, és amint megérkezik az összeg a számlánkra, küldjük az árut. Amennyiben a megrendelt árukat több csomagban szállítjuk, a postaköltséget fedezzük. A szállítás kockázatát az eladó vállalja. Amennyiben az áru sérült, vagy hiányos, azt 8 napon belül jelezniük kell címünkre.

Fizetés és az áru átvétele

A megrendelt árut postán, utánvétes csomagban küldjük. A honlapon feltüntetett árak nem tartalmazzák a postai költséget. Magyarország postaköltsége: HUF 1.320,00 csomagonként. Átutalással is lehet fizetni. A szállítás előtt értesítjük a pontos összegről, és amint megérkezik az összeg a számlánkra, küldjük az árut. Amennyiben a megrendelt árukat több csomagban szállítjuk, a postaköltséget fedezzük. A szállítás kockázatát az eladó vállalja. Amennyiben az áru sérült, vagy hiányos, azt 8 napon belül jelezniük kell címünkre.

Vásárlási feltételek pdf formátumban



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Valid XHTML 1.0 Transitional